Jak nastavit webinář jako správný magnet na zákazníky
Jak nastavit webinář jako správný magnet na zákazníky
Přednášející: Jan Vorel, Petr Slavík
Popis setkání: Hledáte cesty, jak oslovit online vaše budoucí zákazníky? Jak jim ukázat, že jste experty ve vašem oboru? Že u vás dostanou za své peníze tu správnou službu či produkt?
Pak byste měli do svého marketingu zařadit i webináře. Protože ty to všechno umí!
A na tomto webináři se dozvíte, jak na to.
Obsah webináře:
- proč je webinář tak důležitý jako "magnet" na vaše zákazníky a proč má nezastupitelnou úlohu v online marketingu
- jakou strukturu má mít správný webinář
- jak na webinář získat registrované účastníky
- jak s registrovanými účastníky pracovat před i po webináři
- je lepší webinář zdarma nebo placený?
- jakou platformu vybrat pro vysílání vašeho webináře
- jak využít zaznamenaný webinář pro zapojení do automatizovaného prodejního systémů.
Webinářem vás provedou:
- Jan Vorel – tvůrce on-line komunikační platformy webmeeting.cz a zakladatel projektu chcidobryweb.cz
- Petr Slavík – online marketingový specialista (online21.cz), zakladatel projektu chcidobryweb.cz
Honza s Petrem dohromady odvysílali vyšší desítky webinářů a o své zkušenosti se s vámi nyní podělí.
Z webináře si odnesete know-how, které byste jinak pracně získávali hodinami učení a následným testováním metodou "pokus omyl".
Přednášející vám zkrátka v hodině naservírují to nejdůležitější, co potřebujete vědět, aby už váš příští webinář byl úspěšný.
Pořádal: Webmeeting.cz
Kontakt na pořadatele: support@webmeeting.cz
Při zpracování Vašich osobních údajů postupuje pořadatel v souladu s těmito Zásadami pro zpracování osobních údajů.