Jak nastavit webinář jako správný magnet na zákazníky

Jak nastavit webinář jako správný magnet na zákazníky

Přednášející: Jan Vorel, Kristina Mardirossianová, Petr Slavík

Popis setkání: Hledáte cesty, jak oslovit online vaše budoucí zákazníky? Jak jim ukázat, že jste experty ve vašem oboru? Že u vás dostanou za své peníze tu správnou službu či produkt?

Pak byste měli do svého marketingu zařadit i webináře. Protože ty to všechno umí!

A na tomto webináři se dozvíte, jak na to.

Obsah webináře:
- proč je webinář tak důležitý jako "magnet" na vaše zákazníky a proč má nezastupitelnou úlohu v online marketingu
- jakou strukturu má mít správný webinář
- jak na webinář získat registrované účastníky
- jak s registrovanými účastníky pracovat před i po webináři
- je lepší webinář zdarma nebo placený?
- jakou platformu vybrat pro vysílání vašeho webináře
- jak využít zaznamenaný webinář pro zapojení do automatizovaného prodejního systémů.


Webinářem vás provedou:
- Jan Vorel – tvůrce on-line komunikační platformy webmeeting.cz a zakladatel projektu chcidobryweb.cz
- Kristina Mardirossianová - obchodní manažerka společnosti IPC Corporation s.r.o. (www.ipcc.cz)
- Petr Slavík – online marketingový specialista (online21.cz), zakladatel projektu chcidobryweb.cz

Honza s Petrem dohromady odvysílali vyšší desítky webinářů a o své zkušenosti se s vámi nyní podělí. Kristina je pak doplní svými zkušenostmi z oblasti obchodu.

Z webináře si odnesete know-how, které byste jinak pracně získávali hodinami učení a následným testováním metodou "pokus omyl".

Přednášející vám zkrátka v hodině naservírují to nejdůležitější, co potřebujete vědět, aby už váš příští webinář byl úspěšný.

Pořádal: Webmeeting.cz

Kontakt na pořadatele: support@webmeeting.cz

Potvrzení o přihlášení dostanete obratem v e-mailové zprávě.

Při zpracování Vašich osobních údajů postupuje pořadatel v souladu s těmito Zásadami pro zpracování osobních údajů.